poniedziałek, 7 marca 2011

hiposienopotam!


surrealizm na mą ukochaną percepcje <3

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

łooohoho :) piękne to! :) -podpisała Kapka :)

Unknown pisze...

CHCĘ TO MIEĆ!-podpisała rozpieszczona!

CHCĘ CHCĘ CHCĘĘĘĘĘĘĘĘ

!!!!!

Anonimowy pisze...

tak naprawdę tooo moja ściana jakaś taka pusta, dawno nic na niej nie zawisło nowego, niczym nie zdenerowowałam mamy robieniem kolejnej dziury.. też chciałabym coś nowego ! - Kapsko znowu pisze :P

viabirdie.weebly.com pisze...

oka, to w sobote przeprowadzimy licytacje :D

Anonimowy pisze...

Zatem Anonimie mam nadzieję, że spotkamy się w sobotę na licytacji. Cena wywoławcza: MIAŁAM OSTATNIO URODZINY!

Anonimowy pisze...

Droga Ann, niestety nie mogłam pojawić sie na licytacji, z racji, że koncertowałam wówczas, ale moją ceną wywoławczą jest: super pomoc przy opisie kruka jak i to, że mam niedługo urodziny ! :D